Heb je vragen over schuld?
Wij staan je graag te woord.

Cliënt ervaringen

Op deze pagina laten wij graag een aantal van onze cliënten aan het woord om te vertellen hoe zij de ondersteuning van GOS ervaren.

Ervarings verhaal Cliënt A:

Hoe Eerder Hoe Beter!

Ik wil mijn verhaal vertellen waarom hoe eerder hoe beter.
Ik  ben drie jaar geleden weduwe geworden, maar ik kreeg geen weduwe uitkering, omdat ik na 1952 geboren ben. Daarom ging ik mijn spaargeld op maken voor de huur, vaste lasten en eten. Maar dat raakte op en ik ging naar Senser, zij zeiden dat ik mij moest laten keuren, want als ik voor 40% afgekeurd werd, zou ik wel een uitkering krijgen van de nabestaande wet. Dat heb ik gedaan, ik werd afgekeurd en kreeg met terugwerkende kracht  uitbetaald.

Lees meer

Ervarings verhaal Cliënt  B:

Ergens mei, juni 2017 kwam ik totaal berooid terecht bij Marleen Jagers van de Levgroep… ik had geen idee meer wat ik moest doen, waar ik moest zijn om de financiële puinhoop waar ik in terecht was gekomen het hoofd te kunnen bieden.
Mijn Ziektewetwet uitkering werd me ineens ontnomen, mijn WW was versnoept door 3 jaar op een rij, in januari steeds uit de ziektewet gegooid te worden, om na bezwaar procedure steeds opnieuw in gelijk gesteld te zijn, dat ik recht had op die uitkering. Ieder jaar leverde ik daarop 30% meer in, waardoor op het laatst er nog maar een uitkering was van 843 euro per maand…onder het minimum besefte ik later.

Lees meer

Ervarings verhaal Cliënt  C:

Geachte Coordinator Stichting GripOpSchuld Deurne. Ik en mijn familie willen graag mijn oprechte dank en dankbaarheid betuigen aan mevrouw Toos van Lierop .

Zij heeft ons veel hulp gegeven en we zullen niet vergeten om aan onze zijde te staan. Als de arbeidsovereenkomst met onze stopt, houdt onze vriendschap niet op. Haar en Jullie allemaal bedankt, Groeten.

Ervarings verhaal Cliënt  D:

Hello Petra, Am very happy that Juul make me to know someone like you, I wanted to thank you for everything you have done and doing  for me, I appreciate everything  there is no day I don’t think about how my life changed, you have made me know and  understand many things in Netherlands, I don’t have a word to explain how great full I am,  you have given me hope in life, I will be great full every day of my life, thank you very much Petra for your kindness.

Ervarings verhaal Cliënt  E:

MIJN POSITIEVE ERVARINGEN MET GRIP OP SCHULD  GOS DEURNE

Ben blij en dankbaar dat ik Grip Op Schuld Deurne ontdekt heb! Het is makkelijk en laagdrempelig om een afspraak te maken als je vragen of hulp nodig hebt als Je in de problemen zit.

En er zijn geen lange wachttijden. Ik kon snel terecht en heb goede hulp gekregen van o.a. Jos van de Mortel. Hij is zeer kundig en heeft veel ervaring en is heel goed in zijn vak. Goed bereikbaar en alle afspraken worden na gekomen. Het probleem aanpakken en oplossingsgericht werken. Heb hulp gekregen op allerlei fronten.
Hij kan o.a. hulp bieden in telefoongesprekken voeren met b.v. uitkerings en andere  instanties, dan komen er wel antwoorden en afspraken los. Dit na dat ik het zelf geprobeerd had zonder resultaat.

Lees meer

 

 

 

 

 

Wil je als maatje aan de slag gaan?

Wij kunnen altijd nieuwe vrijwilligers gebruiken!

Meer weten?